La noia de 14 anys que la nit de dissabte a diumenge va desaparèixer després d'assistir al concert dels Catarres ha estat trobada pels Mossos d'Esquadra aquest diumenge a tocar la mitjanit de dilluns i l'ha traslladada a la comissaria per intentar esbrinar què ha succeït durant aquests gairebé dos dies sense pistes d'elles.
Evangelina, d'origen rus, va anar amb les amigues al concert dels Catarres al polígom dels Dolors. En un moment donat les noies la van perdre de vista i van creure que havia tornat a casa seva, a la Font dels Capellans, i elles van fer el mateix.
La família va veure amb preocupació que la noia no arribava en tota la nit i de matinada van anar a presentar denúncia davant dels Mossos. La preocupació creixia més al llarg de diumenge quan han vist que tornava a fer-se fosc i la noia no tornava.
Finalment, sobre la mitja nit d'aquest diumenge a dilluns, una agents l'han localitzada i l'han traslladat a la comissaria, des d'on han trucat als seus responsables.
Els Mossos d'Esquadra troben sana i estàlvia la noia que portava gairebé dues nits desapareguda
Societat
La policia catalana es troba en aquests moments esbrinant què va passar
ARA A PORTADA
-
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni Redacció
-
Política Junts porta al Parlament la creació d'una Fiscalia de Menors de proximitat a Manresa Pere Fontanals
-
Economia Aigües de Manresa assumeix les depuradores de Castellbell i Monistrol i arriba a les 22 Pere Fontanals
Publicat el
27 d’agost de 2018 a
les 00:14
Actualitzat el
27 d’agost de 2018 a les
00:18
Et pot interessar
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages reivindica que les persones grans decideixin i participin
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Especialistes en Alzheimer es troben a Manresa a la 16a Jornada de Demències del Bages
-
Societat
La Marató de Donants de Sang de Súria aconsegueix donacions per ajudar fins a 255 persones
-
Societat
El Servei Territorial de Cirurgia d'Althaia i de l'Hospital de Berga consolida el treball en xarxa
-
Societat
La Festa del Dia de les Persones Grans de Manresa es trasllada a l'Anònima per la previsió de pluja
