La dona embarassada que es va trobar atrapada amb el seu marit en el cotxe particular a les retencions de la C-55 de dimarts a causa de l'atropellament d'un home a Castellgalí, va patir un avortament, segons informa Regió7. La dona, veïna del raval dels Torrents, es trobava en el restaurant del mateix nom amb el seu marit quan va començar a sentir dolors. Amb el cotxe propi van intentar accedir a la C-55, però va ser impossible a causa del col·lapse de la via.
Com avançava NacióManresa en la notícia de l'atropellament, l'ambulància que va atendre la trucada del 112 va tenir problemes per arribar al lloc on es trobava la dona. A les 18.36h es va fer la trucada al 112, a les 18.53h va arribar l'ambulància al pàrquing del restaurant dels Torrents, on va ser atesa en primera instància, i a 18.59h sortia en direcció a l'hospital. Com que l'enllaç des d'allà és només en sentit sud, l'ambulància es va haver d'obrir pas com va poder, donar la volta a Castellgalí i tornar a la C-55 en sentit nord per arribar a l'hospital de Sant Joan de Déu a les 19.12h.
Quan la dona va arribar a l'hospital, els metges li van comunicar que havia patit un avortament, tot i que no ho van vincular necessàriament, a la tardança en arribar al centre.
La dona embarassada que es va veure atrapada a la C-55, va patir un avortament
Societat
El col·lapse de la via a causa de l'atropellament de Castellgalí va impedir-li arribar a l'hospital amb el vehicle propi i amb l'ambulància hi va estar quaranta minuts des de l'avís
ARA A PORTADA
-
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
-
Successos Quatre dels nou detinguts per grafits en trens van actuar a Sant Vicenç de Castellet Pere Fontanals
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni Redacció
Publicat el
05 de gener de 2017 a
les 11:51
Actualitzat el
05 de gener de 2017 a les
11:55
Et pot interessar
-
Societat
«Habitar el meu cos», sobre violència estètica, arriba a la Biblioteca del Pont de Vilomara
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages reivindica que les persones grans decideixin i participin
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Especialistes en Alzheimer es troben a Manresa a la 16a Jornada de Demències del Bages
-
Societat
La Marató de Donants de Sang de Súria aconsegueix donacions per ajudar fins a 255 persones
-
Societat
El Servei Territorial de Cirurgia d'Althaia i de l'Hospital de Berga consolida el treball en xarxa
