La regidoria de Gent Gran de l'Ajuntament de Manresa ha editat el document Recomanacions per escriure documents en Lectura Fàcil, una iniciativa que té l'objectiu d'establir una millor comunicació amb la gent gran, facilitant la lectura, la comprensió dels continguts i proporcionant elements útils en el moment d'adreçar-se a tots els col·lectius que requereixin comunicacions entenedores.
El document s'està distribuint a tot el personal de l'Ajuntament, així també com a les institucions de la ciutat i serveis per a la gent gran, amb la finalitat de què tinguin en compte les seves propostes.
Aquesta iniciativa que impulsa Manresa -reconeguda per l'OMS com a Ciutat Amiga de la Gent Gran-s'emmarca dins les accions previstes en el Pla d'Acció per al període 2014-16, i parteix de les aportacions recollides en un procés participatiu, realitzat el 2011, amb la finalitat de fer una ciutat més amable per a les persones grans.
El document de recomanacions parteix de la base que una part de la població té dificultats per llegir i entendre un text escrit i que els materials de Lectura Fàcil són una resposta a la necessitat de fer una informació entenedora per a tothom. El document dóna uns sèrie de pautes i recomanacions en quatre aspectes principals dels textos escrits com són: el contingut, el llenguatge, la forma i les il·lustracions.
L'Ajuntament edita un document amb recomanacions per fer més fàcil la lectura de textos
Societat
El document forma part del Pla d'Acció 2014-2016 de Manresa com a Ciutat Amiga de la Gent Gran
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
24 de novembre de 2016 a
les 13:23
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
