L'Espai Jove Joan Amades de Manresa acollirà a partir d'aquest dimecres, 11 de gener, i fins al 6 de febrer, l'exposició La simplicitat com a eina comunicadora, de la jove artista Olga Castaño Martos. La mostra es podrà veure a ExpressArt, un espai expositiu per a diverses disciplines artístiques amb la intenció de servir de plataforma per al jovent des d'on donar-se a conèixer al públic.
"Com a éssers humans, davant de la simplicitat, i amb interès d'associar idees, tendim a trobar en les formes simples allò que millor coneixem. Des de la pareidolia fins a l'autoimatge, tenim sempre present la nostra pròpia anatomia". Partint d'aquesta afirmació, l'autora convida a entrar a la seva obra.
La mostra es limita a representar en art lineal una sèrie de peces que juguen a fer de còmplice del contingut al receptor. S'hi podran trobar des d'imatges que evoquen erotisme fins a imatges amb elements naturalistes.
Manresa ofereix dos espais per exposar de forma gratuïta a joves artistes: l'Espai Jove Joan Amades i el casal de Joves La Kampana. A més, també hi ha la possibilitat de dur a terme un taller artístic adreçat a persones joves. Per més informació o per exposar a l'Espai ExpressArt cal contactar a través del correu manresajove@ajmanresa.cat, per telèfon al 938 771 360 o per WhatsApp al 676 664 142.
L'Espai Jove Joan Amades acull «La simplicitat com a eina comunicadora», d'Olga Castaño
Es podrà visitar de l'11 de gener al 6 de febrer
ARA A PORTADA
-
Xavier Mas Craviotto publica «Animals inexpressius»: «A mi el que m'interessa és portar la llengua a l'extrem» Pere Fontanals
-
L'Embarrats de Sant Joan de Vilatorrada viu l'edició més multitudinària dels darrers anys Pere Fontanals
-
-
Gastrorecup tornarà a Manresa amb un sopar solidari cuinat amb aliments recuperats del malbaratament Pere Fontanals
-
Publicat el 10 de gener de 2023 a les 09:54
Actualitzat el 10 de gener de 2023 a les 10:00
Et pot interessar
-
Societat Sant Fruitós amplia la xarxa de desfibril·ladors per garantir l'accés en cas d'emergència
-
Societat Pineda de Bages avança en la creació d'una franja de protecció contra incendis forestals
-
Societat L'Escola Montserrat de Sant Vicenç commou amb un vídeo pel Dia Mundial contra el Càncer de Mama
-
Societat El Consorci del Bages preveu resoldre al novembre les incidències de les màquines de bosses per a l'orgànica
-
Societat Manresa donarà veu a les professionals de les escoles bressol amb la jornada «De mestres a mestres»
-
Societat Els canvis de recorreguts del bus urbà per la transformació del Guimerà arribaran dilluns