L'exposició itinerant de la Diputació de Barcelona "El mosquit tigre, un veí que ens incomoda" es podrà visitar, a partir d'aquest divendres 15 de juny i fins al 29 d'aquest mes al Museu de Moià.
La mostra està dissenyada com a eina educativa que pretén sensibilitzar la ciutadania del seu paper en el control del mosquit tigre i proporcionar informació sobre les mesures preventives més efectives per combatre'l.
Els visitants també hi trobaran explicacions sobre les característiques morfològiques d'aquest insecte, l'origen, la seva biologia, exemples de punts de cria en propietats privades i com aprendre a controlar-los. A més, s'acompanya d'una guia que amplia la informació i que es lliura als visitants.
La mostra, adreçada als centres educatius i a la població en general, estarà oberta fins al 29 de juny al Museu de Moià (c/ Rafael Casanova, 8).
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de juny de 2018 a les 10:13
Actualitzat el 14 de juny de 2018 a les 10:15
Et pot interessar
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara