Juan Cadevall, veí de Navarcles de 45 anys, ha mort aquest dijous a les 10.37h. en un accident que ha tingut lloc al punt quilomètric 33 de la C-55 en sentit Barcelona. Segons el Servei Català de Trànsit, el conductor d'un vehicle ha mort després de bolcar el vehicle que conduïa al quilòmetre 33 de la C-55 en terme de Manresa.
Fins al lloc s'hi han desplaçat set vehicles dels Mossos, dues dotacions terrestres dels Bombers que han excarcerat el conductor i únic ocupant del vehicle accidentat. També hi han treballat els efectius de dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), una convencional i una medicalitzada, que no han pogut fer res per salvar la vida de l'accidentat.
Un mort en un accident a la C-55
La víctima és un veí de Navarcles de 45 anys | Un vehicle ha bolcat al punt quilomètric 33 en terme de Manresa en sentit Barcelona
ARA A PORTADA

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 28 de juliol de 2016 a les 12:46
Actualitzat el 30 de juliol de 2016 a les 08:28
Et pot interessar
-
Societat Súria instal·la quatre contenidors per a la recollida exclusiva de restes vegetals de l'horta
-
Societat L'ICS Catalunya Central reuneix tots els equips directius del territori en la seva Jornada Anual
-
Societat Manresa acollirà la jornada inaugural d'un congrés internacional sobre educació en salut
-
Societat Afectacions de trànsit per treballs d'Aigües de Manresa al carrer Martí Julià
-
Societat Tall de trànsit al carrer Jaume I de Manresa, dilluns al matí
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau per la Fibromiàlgia i les Síndromes de Sensibilització Central