Juan Cadevall, veí de Navarcles de 45 anys, ha mort aquest dijous a les 10.37h. en un accident que ha tingut lloc al punt quilomètric 33 de la C-55 en sentit Barcelona. Segons el Servei Català de Trànsit, el conductor d'un vehicle ha mort després de bolcar el vehicle que conduïa al quilòmetre 33 de la C-55 en terme de Manresa.
Fins al lloc s'hi han desplaçat set vehicles dels Mossos, dues dotacions terrestres dels Bombers que han excarcerat el conductor i únic ocupant del vehicle accidentat. També hi han treballat els efectius de dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), una convencional i una medicalitzada, que no han pogut fer res per salvar la vida de l'accidentat.
Un mort en un accident a la C-55
Societat
La víctima és un veí de Navarcles de 45 anys | Un vehicle ha bolcat al punt quilomètric 33 en terme de Manresa en sentit Barcelona
ARA A PORTADA
-
Economia La Fàbrica Nova de Manresa mostra la seva nova façana monumental 37 anys després del tancament Pere Fontanals
-
Política Junts exigeix a Aloy que garanteixi l'«ordre públic» després que la PAHC hagi omplert de brossa el seu local Pere Fontanals
-
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
-
Successos Quatre dels nou detinguts per grafits en trens van actuar a Sant Vicenç de Castellet Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
28 de juliol de 2016 a
les 12:46
Actualitzat el
30 de juliol de 2016 a les
08:28
Et pot interessar
-
Societat
El Consell de les Persones Grans de Manresa premia ex aequo Rossend Coll i Josep Maria Sarri
-
Societat
«Habitar el meu cos», sobre violència estètica, arriba a la Biblioteca del Pont de Vilomara
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages reivindica que les persones grans decideixin i participin
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música
-
Societat
Especialistes en Alzheimer es troben a Manresa a la 16a Jornada de Demències del Bages
