L'Ampa de la llar d'infants l'Espurna de Manresa ha organitzat una sessió informativa, oberta a tothom, sobre el procés de preinscripció a les escoles de primària que començarà dilluns vinent i s'allargarà fins el 25 de febrer. La xerrada s'adreça principalment als pares que tinguin nens nascuts l'any 2008, que el curs vinent començaran P3 i que per tant hauran de fer el pas de l'escola bressol cap a l'escola de primària. La sessió es farà el proper dimecres 16 de febrer, a dos quarts de set de la tarda, a la llar d'infants l'Espurna (plaça Catalunya s/n, Manresa) i anirà a càrrec de Ramon Ferrer, director de la Zona Educativa Bages-Berguedà del Departament d'Ensenyament. S'hi tractaran temes com els criteris de puntuació i barems, les zones escolars, la normativa, el calendari, els requisits, la documentació que cal presentar, i es resoldran tots els dubtes que les famílies puguin tenir.
Xerrada sobre la preinscripció a les escoles de primària a l'Espurna
Es farà dimecres dia 16, a dos quarts de set de la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de febrer de 2011 a
les 17:05
Et pot interessar
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
