Les bandes Txarango i Deluxe són algunes de les bandes confirmades que actuaran en la sisena edició del BioRitme Festival 2018, que se celebrarà del 23 al 26 d'agost al Pantà de Sau. Entre les actuacions també hi haurà Xavi Sarrià, membre i fundador de la banda Obrint Pas, Iseo & Dodosound i Buhos.
Hi ha altres grups que repeteixen com és el cas de Roba Estesa, La Otra i La Sra Tomasa, entre altres. La iniciativa, que ja compta amb 15 de confirmats, vol seguir sent un punt de trobada al voltant de l'economia sostenible i l'ecologia.
El BioRitme Festival 2018 comptarà amb Txarango i Deluxe
També hi actuarà Xavi Sarrià, Iseo & Dodosound i Buhos
ARA A PORTADA
-
Un viatge cinematogràfic, cultural i gastronòmic amb el Festival Nits de Cinema Oriental de Vic Irene Giménez Vinyet
-
Fotos | El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic inaugura la 22a edició amb un viatge a Hong Kong Oriol Clavera | Irene Giménez Vinyet
-
-
-
Restablerta la circulació a l'R3 entre Centelles i Vic després del xoc entre un tren i un camió Redacció
Publicat el 03 de març de 2018 a les 09:43
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 18, 19 i 20 de juliol
-
Cultura i Mitjans Arrenca la 22a edició del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic
-
Cultura i Mitjans Can Puget de Manlleu acull una nova edició de «Parelles Artístiques»
-
Cultura i Mitjans Un Rodafolk més popular que mai
-
Cultura i Mitjans Vic encara la recta final de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans Les pel·lícules imperdibles del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic