Des d’aquest dijous, 13 de setembre, i fins diumenge 16, la circulació per alguns carrers de Vic es veurà alterada amb motiu del Mercat de Música Viva (MMVV).
-De divendres 14 a dissabte 15, entre les 21:00 h i les 05:00 h, romandrà tallat al trànsit de vehicles el tram del c/ Historiador Raimon d’Abadal comprès entre els carrers J. Serrallonga i Llotja.
-Dissabte 15, durant l’horari del mercat setmanal, el primer tram del c/Verdaguer (entre Rbla. Davallades i c/Morgades) romandrà tallat al trànsit de vehicles.
-Hi pot haver talls o desviaments puntuals del trànsit rodat per garantir la seguretat dels vianants que participen als diversos actes i actuacions.
El MMVV altera el trànsit d'alguns carrers del centre de Vic
Cultura i Mitjans
Des d’aquest dijous i fins diumenge.
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de setembre de 2012 a
les 15:58
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'arquitectura també juga: quatre rutes per descobrir Osona aquest agost
-
Cultura i Mitjans
10 atractius turístics d'Osona que has de visitar aquest estiu
-
Cultura i Mitjans
Nova directora i nous reptes: Què passarà al Museu d'Art Medieval de Vic?
-
Cultura i Mitjans
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Cultura i Mitjans
Tot allò que has de saber de la Festa del Serpent de Manlleu
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 14, 15 i 16 d'agost
