
L'Associació Cultural Pro Ateneu de Manlleu inicia divendres, dia 2 d’octubre, les activitats de la nova temporada. Ho fa amb una interessant xerrada-tertúlia, que es farà a l'Institut Antoni Pous i que començarà a les 19:15 hores.
El convidat de luxe és ni més ni menys que Jaume Roures Llop (Barcelona, 1950), un dels empresaris de la comunicació i productor cinematogràfic més important i influent de l’Estat espanyol. La xerrada-tertúlia porta per títol “Comunicació i biaix ideològic”, un títol molt suggerent, més si tenim en compte el currículum del convidat.
Jaume Roures fou periodista esportiu als inicis de TV3. Actualment és el propietari del 33% del grup mediàtic Mediapro, que controla el diari Público i el canal de televisió laSexta, entre altres mitjans. Recentment, Mediapro s’ha convertit en la primera televisió de pagament de la TDT, a través del canal Gol TV, propietari d’una gran quantitat dels drets d’emissió de la gran majoria d’equips de futbol espanyols.
- Anar al web de Mediapro
Jaume Roures, un dels peixos grossos de la televisió, a Manlleu
Cultura i Mitjans
L’empresari controla laSexta i Gol TV, el primer canal de pagament de la TDT.
ARA A PORTADA
-
Política ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027 Irene Giménez i Vinyet
-
-
Política Josep Sallent és el nou alcalde de Santa Eugènia de Berga en substitució de Xavier Fernández Irene Giménez i Vinyet
-
Societat Osona participa en una prova pilot per millorar la detecció i el tractament precoç de la sèpsia ACN
-
Publicat el
01 d’octubre de 2009 a
les 11:52
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Festival Protesta torna a Vic amb 37 pel·lícules de cinema social
-
Cultura i Mitjans
El Museu d'Art Medieval de Vic s'obre als esdeveniments d'empreses i entitats
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 25, 26 i 27 de setembre
-
Cultura i Mitjans
El grup d'Osona Pla Moguda, guanyador del concurs Sona9 2026
-
Cultura i Mitjans
Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa
-
Cultura i Mitjans
La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic tanca amb 170.000 assistents
