El Lactium, la mostra de formatges catalans torna el cap de setmana 12 i 13 de maig al Parc Jaume Balmes de Vic. Dissabte al vespre hi ha el Swing&Txis, 40 tapes amb formatges. Aquest sopar consta de 40 tapes elaborades amb formatge, que es podran acompanyar de cerveses artesanes, els vins de Cap de Ruc i altres productes agroalimentaris de qualitat. La música també serà present en la vetllada amb la Vic Swing Band.
Osona.com i Lactium sortegen cinc degustacions amb 22 Txisos per bescanviar al Swing&Txis. El termini per participar al sorteig es tancarà el 9 de maig, a les 12 de la nit. L'endemà, dijous 10 de maig, es comunicaran els guanyadors, a través del perfil de Twitter d'Osona.com. Els guanyadors hauran de recollir el regal al punt d'informació del Lactium.
Per participar al sorteig cal omplir el formulari:
SORTEIG de 5 degustacions de tapes al Swing&Txis del Lactium
La mostra de formatges catalans s'ubicarà al Parc Jaume Balmes el cap de setmana del 13 al 14 de maig
ARA A PORTADA
-
-
Adif eleva a 29 les actuacions urgents a Rodalies i espera restablir totes les línies aquesta setmana Redacció
-
-
Vic acull un projecte cultural que combina diàleg interreligiós, art contemporani i participació comunitària Irene Giménez Vinyet
-
Aparcar als pàrquings soterrats de la Biblioteca Pilarin Bayés i la plaça Major de Vic és més car aquest 2026 Irene Giménez Vinyet
Publicat el 03 de maig de 2018 a les 00:01
Actualitzat el 03 de maig de 2018 a les 18:45
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 23, 24 i 25 de gener
-
Cultura i Mitjans
L'artista Roc BlackBlock crea dos murals per reivindicar el calendari festiu i cultural de Tona
-
Cultura i Mitjans
La Gossa Sorda pujarà a l'escenari del Cabró Rock de Vic
-
Cultura i Mitjans
Teatrets d'Osona celebrarà el desè aniversari amb un concert d'Obeses i tres propostes sorpresa
-
Cultura i Mitjans
Festa dels Tonis 2026 a Osona i el Lluçanès: dates i activitats
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 16, 17 i 18 de gener
