Sant Julià de Vilatorta celebra aquest dissabte 19 de novembre una nova edició de la Setmana de la Ciència. La jornada, organitzada des del mateix consistori i el programa Viu el Parc de la Diputació de Barcelona, es durà a terme a les instal·lacions del Pavelló Municipal d'Esports, de les 10 del matí a les 9 del vespre, i comptarà amb diferents activitats per a totes les edats.
La Capsa dels Sentits serà la primera activitat del dia dirigida a un públic infantil i familiar. Començarà a dos quarts d'onze del matí, i es realitzarà a l'entorn natural, amb l'objectiu que cada participant reflexioni sobre la seva relació amb els espais naturals. Els participants podran redescobrir la natura, activar els sentits i estimular la mirada reflexiva.
A les cinc de la tarda es tindrà lloc un Taller de mòbils amb fulles decorades amb dibuixos i patrons geomètrics.
Seguidament, a les set de la tarda, serà el torn de la conferència Taller: Naturalesa i Creativitat, orquestrada per Sònia Morales. La xerrada tindrà una durada d'hora i mitja i es dividirà en dues parts: la teòrica, d'uns 30 minuts, on es defineix com és el vincle amb la naturalesa i els beneficis de dur a terme activitats a l'aire lliure. La segona part serà pràctica, d'una durada de 45 minuts, on amb el suport de fotografies es proposa fer un itinerari creatiu. Finalment, els participants reflexionaran i compartiran l'experiència amb la resta del grup.
Per acabar la jornada, a dos quarts de nou del vespre, es podrà accedir al Planetari, activitat que consistirà en l'observació astronòmica amb telescopi del cel nocturn de novembre i, en especial, dels planetes gegants Júpiter i Saturn.
La Setmana de la Ciència té per objectiu la divulgació del coneixement científic de forma atractiva i propera a través d'activitats originals per estimular, sobretot, futures vocacions científiques.
							
																					
																					La Setmana de la Ciència arriba a Sant Julià de Vilatorta
Conferències, tallers i un planetari, entre les activitats que es realitzaran durant la jornada
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de novembre de 2022 a les 11:00
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												Llum verda a la modificació de les ordenances fiscals de Roda de Ter pel 2026 Societat
												Llum verda a la modificació de les ordenances fiscals de Roda de Ter pel 2026
- 
												 Societat
												El ple de Torelló condemna la «instrumentalització» de la problemàtica en seguretat per part d'alguns partits Societat
												El ple de Torelló condemna la «instrumentalització» de la problemàtica en seguretat per part d'alguns partits
- 
												 Societat
												La UVic-UCC i el Consorci Hospitalari posen en marxa una clínica odontològica oberta al públic Societat
												La UVic-UCC i el Consorci Hospitalari posen en marxa una clínica odontològica oberta al públic
- 
												 Societat
												Acció del Gremi de la Pagesia Catalana a Vic per denunciar la «mala gestió» de la crisi de la dermatosi nodular Societat
												Acció del Gremi de la Pagesia Catalana a Vic per denunciar la «mala gestió» de la crisi de la dermatosi nodular
- 
												 Societat
												La Fira de la Muntanya de Vic arriba a la 44a edició Societat
												La Fira de la Muntanya de Vic arriba a la 44a edició
- 
												 Societat
												Roda de Ter commemora el 22è aniversari de la mort de Miquel Martí i Pol Societat
												Roda de Ter commemora el 22è aniversari de la mort de Miquel Martí i Pol

 
															 
															 
															 
															 
															