El dilluns que ve, 8 de juliol, començaran les obres per urbanitzar la plaça Gaudí de Vic, i que també serviran per completar la xarxa d’enllumenat públic. A més, també es renovarà el mobiliari urbà de la plaça.
Aquest projecte és la proposta guanyadora dels pressupostos participatius del 2017, que es van realitzar a la zona de la Vella –barri del Remei, barri del Sucre, barri del carrer de Sant Pere, centre històric i Sentfores-La Guixa-, i que es va pressupostar amb 80.004,96 euros.
Dos mesos d'obres
Les obres tindran una durada aproximada de dos mesos, i la zona afectada serà el perímetre de la plaça, entre la sorra i la part que ja està pavimentada. Es crearà també una recollida d’aigües pluvials a la part baixa de la plaça, amb un pou sorrer connectat a la xarxa de clavegueram. D’aquesta manera, s’evitarà que, quan plogui, l’aigua arrossegui la sorra de la plaça cap al carrer de la Ramada i als embornals.
Les obres de millora i urbanització de plaça Gaudí de Vic, a punt de començar
Els treballs, que s'iniciaran dilluns vinent, són la materialització de la proposta guanyadora dels pressupostos participatius de la zona de la Vella
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 03 de juliol de 2019 a les 09:51
Actualitzat el 03 de juliol de 2019 a les 09:54
Et pot interessar
-
Societat Aquest és el producte d'Osona inclòs en el menú de la conferència de presidents
-
Societat Prats de Lluçanès demana «mesures urgents» per millorar la seguretat viària a la C-62
-
Societat Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Societat El CHV ret homenatge a les trajectòries professionals i a les persones jubilades l'any 2024
-
Societat Mor la conductora d'un cotxe en un xoc frontal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí