L'aposta de l'Ajuntament de Manlleu per oferir una programació regular de cinema tot i no disposar de sales comercials a la vila continua donat els seus fruits i, durant la primera meitat de l'any, 840 espectadors han pogut gaudir de propostes cinematogràfiques gràcies al Cicle Gaudí, el Cinexic al Cinema Casal de Gràcia o les quatre sessions del Festival de cinema a la fresca.
Concretament, el Cicle Gaudí ha portat a la capital del Ter sis sessions que han reunit a 428 persones; el Cinexic ha ofert cinc sessions en les quals han assistit 195 espectadors; i les quatre projeccions del Festival de Cinema a la Fresca ha reunit 217 espectadors.
Programació regular al Casal de Gràcia
Els serveis de Joventut i Cultura del consistori han renovat la col·laboració amb el Cinema Casal de Gràcia per aquest 2024. D'aquesta manera, de gener a juny, la programació s'ha vehiculat a través del Cicle Gaudí de cinema català i una sessió mensual del Cinexic.
La xifra d'espectadors d'enguany ha crescut una mitjana de 56 persones per sessió i les pel·lícules que més èxit han tingut han estat El mestre que va prometre el mar i Saben aquel.