Comissions Obreres (CCOO) ha denunciat l'existència d'una plaga de rates al Registre Civil Central i ha criticat que el Ministeri de Justícia s'hagi "limitat a posar ceps o trampes" en comptes de realitzar una desratització "eficaç". "Ara els rosegadors estan morts a les trampes a la vista de tot el personal i del públic, que accedeix a les dependències", han afegit.
L'organitzaió sindical ha acusat el Ministeri d'"obligar" al personal de l'Administració de Justícia que presta serveis al Registre Civil, ubicat a la plaça madrilenya de Jacinto Benavente, a "treballar amb rates mortes", amb el perill que això suposa per la seva salut i per la de les desenes de ciutadans que cada dia acudeixen a la seu.
En un comunicat, en què adjunta una fotografia d'un rosegador atrapat en un cep, el sindicat assegura que aquesta situació es repeteix des de fa una setmana i que ha estat posada en coneixement del Ministeri perquè "immediatament procedís a realitzar una desratització seriosa i eficaç d'acord per a un edifici públic en el que presten serveis desenes de treballadors de l'Administració de Justícia i al que acudeixen diàriament milers de persones a realitzar gestions".
No obstant això, destaca que el Ministeri s'ha limitat a posar ceps o trampes, com si es tractés d'una vivenda domèstica. "Ara les rates estan mortes a les trampes a la vista de tot el personal i el públic que accedeix a les dependències amb el perill en la seguretat i la salut que això comporta, ja que és sabut per tothom que aquests rosegadors poden ser portadors de malalties contagioses", remarca.
CCOO denuncia una plaga de rates al Registre Civil Central a Madrid
Critiquen que el Ministeri de Justícia hagi posat només trampes en comptes de fer una desratització
ARA A PORTADA
-
Encara no ha entrat en servei cap de les actuacions per evitar noves sequeres a Barcelona Arnau Urgell i Vidal
-
Catalunya convertirà el nou model hídric en llei: assegurar l’aigua sense dependre de la pluja Arnau Urgell i Vidal
-
Estat i Generalitat tanquen l'acord amb ERC per intentar girar full del dèficit inversor Oriol March
-
-
Publicat el
27 de gener de 2014 a
les 10:43
Et pot interessar
-
Política
Lula da Silva visita la Sagrada Família de Barcelona
-
Política Israel respon a Pedro Sánchez i l’acusa de «difondre antisemitisme»
-
Política Pedro Sánchez demanarà a la Unió Europea «trencar» amb Israel
-
Política
«L'estructura profunda de l'Estat no s'ha tocat en els darrers cinquanta anys»
-
Política
El Govern desplega oficines mòbils d'atenció ciutadana per apropar els tràmits públics a 200 municipis
-
Política
Joan Carles I carrega contra el govern espanyol: «Ara mateix, ha de ser molt difícil per al meu fill»
