«Com tracten els casos de corrupció els mitjans de comunicació?»

És el lema de la Jornada de Comunicació Ramon Barnils del dia 30 a Sant Cugat

Publicat el 23 de novembre de 2009 a les 12:27
L’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès ha convocat la .la Jornada de Comunicació Ramon Barnils, dedicada al tema "Com tracten els casos de corrupció els mitjans de comunicació?", que tindrà lloc el proper dilluns, dia 30, en aquesta població del Vallès Occidental en què va néixer el periodista que dóna nom a la jornada, l'any 1940.

L'activitat començarà a les 19:30 hores, a la sala del Tapís del Museu del Monestir de Sant Cugat. Compta amb la collaboració del Grup de Periodistes Ramon Barnils.

Hi participaran Albert Balanzà, cap de la secció de Ciutats del diari Avui; David Fernández, redactor del setmanari La Directa; Jofre Llombart, cap de redacció de Catalunya Ràdio; Joan Maria Morros, cap d’informatius de RAC1, i el moderador serà Miquel Herrada, cap de continguts informatius de Cugat.cat.