L'humorista i actor Gran Wyoming -José Miguel Monzón Navarro- va defensar ahir a la nit la consulta d'independència de Catalunya convocada pel 9 de novembre i el dret dels catalans a ser consultats sobre el seu futur, en una entrevista al programa La Sexta Noche.
Quan se li va transmetre una pregunta del diputat d'ERC, Joan Tardà, sobre si estava o no a favor del referèndum de Catalunya, Monzón s'hi va declarar totalment a favor i tot seguit va afegir:
"Toda esta soflama que se ha montado en general, primero por parte del Gobierno, diciendo que no quieren saber nada, que no quieren hablar, Que hagan su puñetero trabajo, y si le molesta (a Rajoy) reunirse con el señor Mas, no es mi problema. Yo todos los días para ganarme el dinero hago cosas que no me gustan y tengo que hacerlas porque es mi trabajo, y ellos tienen que hacer el suyo y no trasladarnos la mierda de su trabajo a nosotros, y enfrentarnos entre los ciudadanos. Que hagan el trabajo",
"Y en cualquier caso estoy totalmente de acuerdo con el señor Tardà. Si te parece poco pública esta manifestación, yo creo que en la televisión es muy pública: Estoy absolutamente de acuerdo con que a los catalanes se les consulte qué quieren; a los catalanes y a cualquier ciudadano. Una democracia que no está a favor, o que tiene un artículo constitucional que impide que a los ciudadanos se les consulte qué quieren, es que no es una democracia real. Sin más".
- Veure entrevista completa.
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’octubre de 2014 a les 07:22
Et pot interessar
-
Política Els Comuns demanen a Sàmper comparèixer per la mort de treballadors per calor i sinistralitat laboral
-
Política Francesc Macià
-
Política Un any de la presa de possessió del Govern: entre la gestió i la necessitat de pressupostos
-
Política L’Església catalana acusa Vox de criminalitzar la immigració
-
Política Óscar Puente, l'ariet de Sánchez que incendia «X» contra el PP: «No hi ha desgràcia que no els enxampi de farra»
-
Política Acció exterior, una dècada després: del relat del procés als «temes que preocupen a tothom»