Marisa Xandri serà regidora a la Paeria en els proper quatre anys. La presidenta del PP de Lleida ha entrat al consistori després que el seu partit obtingués dos edils a les eleccions del passat diumenge.
Xandri es va fer popular arreu de Catalunya per haver llençat una estelada a la paperera en el marc de la campanya electoral de les eleccions al Parlament del 2017. La fotografia va ser idea de l'equip de Xandri i la va fer el malaurat fotògraf del diari Segre, Òscar Miron, mort en accident de trànsit aquest mes de maig.
En aquella ocasió, Xandri es va quedar a les portes de la cambra catalana, on va ser-hi diputada. Fins ara, Xandri treballava com a assessora del grup popular a la Diputació de Lleida.
La política del PP que va llençar una estelada a les escombraries serà regidora
Marisa Xandri anava de número dos a la candidatura dels populars a Lleida

- Marisa Xandri, amb l'estelada a la brossa | cedida pel diari Segre -
- | cedida pel diari Segre
ARA A PORTADA
-
-
-
Illa defensa que la condonació del deute és un «acte de justícia» a favor de «l'interès general» Redacció
-
Dolors Montserrat acusa Illa de «trair» els valors europeus per reunir-se amb Puigdemont Pep Martí i Vallverdú
-
Una regidora del PP a Sant Adrià de Besòs acumula despeses indegudes d'àpats i benzina a càrrec de l’ajuntament Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 29 de maig de 2019 a les 15:33
Et pot interessar
-
Política El fiscal general de l'Estat es reivindica davant del rei i la plana major de la judicatura: «Crec en la justícia i la veritat»
-
Política Tensió sense precedents al Suprem: l'obertura de l'any judicial anticipa la tardor calenta de Sánchez
-
Política Arxivada la querella contra Albiol per revelar dades mèdiques d'un sensesostre mort
-
Política El govern espanyol admet el drama de Rodalies: «És la xarxa més deteriorada i la que ha rebut pitjor tracte»
-
Política Primer revés a Sánchez al Congrés per la gestió dels incendis a l'Estat
-
Política Barcelona reunirà 150 ministres de Cultura de tot el món per fixar les polítiques dels pròxims anys