Marisa Xandri serà regidora a la Paeria en els proper quatre anys. La presidenta del PP de Lleida ha entrat al consistori després que el seu partit obtingués dos edils a les eleccions del passat diumenge.
Xandri es va fer popular arreu de Catalunya per haver llençat una estelada a la paperera en el marc de la campanya electoral de les eleccions al Parlament del 2017. La fotografia va ser idea de l'equip de Xandri i la va fer el malaurat fotògraf del diari Segre, Òscar Miron, mort en accident de trànsit aquest mes de maig.
En aquella ocasió, Xandri es va quedar a les portes de la cambra catalana, on va ser-hi diputada. Fins ara, Xandri treballava com a assessora del grup popular a la Diputació de Lleida.
La política del PP que va llençar una estelada a les escombraries serà regidora
Marisa Xandri anava de número dos a la candidatura dels populars a Lleida

- Marisa Xandri, amb l'estelada a la brossa | cedida pel diari Segre -
- | cedida pel diari Segre
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de maig de 2019 a les 15:33
Et pot interessar
-
Política Els Comuns esperen frenar l'ampliació de l'aeroport abans de negociar els pressupostos amb Illa
-
Política «L’independentisme és supremacista»: cinc frases de Lambán, la veu més díscola del PSOE
-
Política Mor Javier Lambán, expresident d'Aragó, als 67 anys
-
Política Per què Junts es mirarà des de la distància la negociació dels pressupostos de Salvador Illa?
-
Política El PP acusa Sánchez pels incendis: «Està pendent dels separatistes i no de les urgències»
-
Política Els Comuns demanen a Sàmper comparèixer per la mort de treballadors per calor i sinistralitat laboral