Montse Bergés serà la nova delegada del Govern a Lleida i rellevarà Bernat Solé, que ocupa el càrrec des del juny del 2021, segons publica Segre i han confirmat fonts d'ERC a l'ACN. Bergés és la cap de l'oficina de la Delegació del Govern, també des del juny del 2021, quan va deixar el gabinet d'alcaldia de l'Ajuntament de Lleida.
També és la secretària d'acció política i sectorial de la Federació d'ERC de Lleida. Entre 2003 i 2011, havia estat regidora a la Paeria. El relleu s'oficialitzarà quan es faci efectiva la sentència del Tribunal Suprem que ratifica la inhabilitació de Solé per desobediència durant l'1-O quan era alcalde d'Agramunt (Urgell). Montse Bergés serà la primera dona que assumeix la Delegació del Govern a Lleida.
[noticiadiari]2/242202[/noticiadiari]
Montse Bergés és llicenciada en Ciències Biològiques per la UB i té un màster en Ordenació i Gestió del Territori i el Paisatge per la UAB. Durant la seva trajectòria professional també ha exercit de professora de secundària, de professora col·laboradora de la UOC i de tècnica ambiental en diferents empreses.
Montse Bergés, nova delegada del Govern a Lleida per la inhabilitació de Bernat Solé
És, actualment, la número dos de la Delegació i també la secretària d'acció política de la federació regional d'ERC
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de novembre de 2022 a les 10:26
Et pot interessar
-
Política Els Comuns demanen a Sàmper comparèixer per la mort de treballadors per calor i sinistralitat laboral
-
Política Francesc Macià
-
Política Un any de la presa de possessió del Govern: entre la gestió i la necessitat de pressupostos
-
Política L’Església catalana acusa Vox de criminalitzar la immigració
-
Política Óscar Puente, l'ariet de Sánchez que incendia «X» contra el PP: «No hi ha desgràcia que no els enxampi de farra»
-
Política Acció exterior, una dècada després: del relat del procés als «temes que preocupen a tothom»