L'Ajuntament de Barcelona planteja instal·lar una càmera de control fotogràfic de semàfor a la Diagonal i eixamplar les voreres de la Gran Via després que dues menors hagin mort a la capital catalana en les darreres setmanes atropellades per autobusos. El primer accident va ser, precisament, a la Diagonal i el segon, a la Gran Via. El tinent d'alcaldia de Seguretat, Albert Batlle, ha explicat que les mesures s'han proposat "malgrat que no s'han observat deficiències de senyalització ni visibilitat" al lloc dels sinistres. El tinent ha recordat que els dos casos estan judicialitzats i que la investigació segueix el seu curs. Un cop es conegui el resultat llavors es veurà, ha indicat, si cal adoptar mesures "concretes" com les que s'han plantejat.
ARA MATEIX
Societat
Barcelona estudia instal·lar una càmera a Diagonal i ampliar voreres a Gran Via arran de dos atropellaments
- Un conductor i autobus de Monbus en una imatge d'arxiu -
- Arxiu
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de novembre de 2025 a
les 14:37
Et pot interessar
-
Societat Mor un ciclista en un accident amb un turisme a l'N-340 a Pallejà
-
Societat La policia desallotjarà les platges de Barcelona a primera hora del matí
-
Societat
Toc, flabiol i la certesa dels dubtes
-
Societat
Una vintena de dotacions dels Bombers treballen en un incendi forestal a Tremp
-
Societat
Desallotgen una de les Quatre Torres de Madrid per un incendi
-
Societat Per què el foc és molt més que flames? La ciència darrere de la nit de Sant Joan
