Mor un altre ciclista atropellat per un conductor drogat a Oliva, al País Valencià

El succés ha tingut lloc a les vuit del matí d'aquest diumenge

Publicat el 11 de juny de 2017 a les 09:00
Un ciclista ha mort aquest diumenge a la carretera N-332 al terme municipal d'Oliva, a la comarca valenciana de la Safor, després de ser atropellat per un vehicle. El conductor ha fugit de lloc de l'accident però ha sigut detingut per la Guàrdia Civil poc després. Els agents l'han sotmès a la prova en drogues, que ha donat un resultat positiu.

El succés s'ha produït cap a les 8.00 hores del matí quan un turisme ha atropellat un ciclista i que circulava en companyia d'un altre, que ha resultat il·lès. El primer ciclista ha resultat greument ferit i ha mort poc després de l'atropellament.

Cal recordar que el passat mes de maig es va produir un altre atropellament mortal a Oliva que va causar la mort de tres persones, dues a l'acte i una tercera dies després a l'hospital. La conductora implicada va donar positiu en alcohol i drogues.