Els Mossos d'Esquadra han detingut a Terrassa un veí de Sabadell, de nacionalitat espanyola, després d'una persecució policial per la ciutat egarenca, en la qual el detingut va atacar una patrulla de la policia catalana.
Els fets van tenir lloc la nit del passat 4 de febrer, cap a les 23.30 hores, quan diverses patrulles d'ambdues localitats van coincidir amb el turisme. Els va impedir, amb maniobres estranyes, assistir a una incidència urgent. Així que, un dels vehicles es va avançar i va barrar el pas. Llavors es va aturar i va impactar amb la patrulla de darrere.
Després, va fugir a gran velocitat en contra direcció del lloc i, poc després, van localitzar el cotxe en una zona boscosa de Sabadell i al seu conductor amagat. El van detenir com a presumpte autor d'un delicte de conducció temerària, atemptat agents de l'autoritat i danys. A més, durant les comprovacions, es va trobar que el sabadellenc va ser detingut el passat 10 de gener, juntament amb una altra persona, per uns fets similars.
En aquella ocasió, van contribuir efectius de la Policia Municipal de Terrassa i es van resistir a ser detingut amb agressions als agents. En l’escorcoll al conductor se li van trobar substancies estupefaents i més de 6.000 euros en efectiu. Igual que al gener, després de passar a disposició judicial, va quedar en llibertat.
Persecució policial per Terrassa a un home que havia atacat un vehicle dels Mossos
El presumpte autor havia estat detingut al gener per uns fets similars
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 07 de febrer de 2018 a les 15:37
Et pot interessar
-
Societat Mor el conductor d'una furgoneta a Martorell, en una sortida de via a l'AP-7
-
Societat Mor electrocutat un treballador de 41 anys a la Zona Franca
-
Societat El temps del cap de setmana del 26 i 27 d'abril: tornen les pluges
-
Societat Retards de fins a una hora i mitja a la línia d'alta velocitat Madrid – Barcelona per una avaria a l'Aragó