Nous retards a la xarxa de Rodalies. En aquests moments, les línies R2, R2 Nord i l'R11 circulen amb demora a causa d'un robatori de cables entre les estacions de Barcelona Sant Andreu i Montcada i Reixac, segons informen des de Renfe. L'operadora ferroviària alerta que els combois poden quedar aturats momentàniament en algunes estacions, cosa que acabarà allargant el conjunt del viatge dels passatgers. Per altra banda, cap a les quatre de la tarda, Adif, que s'encarrega de la gestió de les infraestructures, també ha detectat un robatori de cablejat a l'R1 a Badalona i ja treballa per restablir la normalitat del servei.
ARA MATEIX
Societat
Retards a tres línies de Rodalies per un robatori de cables entre Barcelona i Montcada
- Un comboi de Rodalies entrant a l'estació de Passeig de Gràcia -
- Hugo Fernández
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de març de 2026 a
les 17:04
Actualitzat el
18 de març de 2026 a les
17:26
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Barcelona denuncia un bomber per una presumpta agressió sexual
-
Societat L'ONG Projecte Home alerta de la «normalització» del consum i l'addicció a la cocaïna
-
Societat
Troben un cos dins d'una nevera durant un escorcoll per trobar un presumpte agressor sexual
-
Societat
Els antiavalots dels Mossos desfan les protestes i comencen els desnonaments de pisos públics a la Mina
-
Societat
La UB es consolida com la millor universitat de l'Estat, segons un rànquing internacional
-
Societat
La Fiscalia investiga Pilar Rahola per delicte d'incitació a l'odi i complicitat amb el genocidi
