Tres-centes persones han estat evacuades d'un gimnàs al número 32 del carrer Tarragona de Montcada i Reixac (el Vallès Occidental) després que cap a un quart de set de la tarda s'hagi declarat un incendi en una bateria de condensadors elèctrics. Els Bombers hi han enviat tres dotacions, que han apagat el foc en vint minuts.
Les 300 persones han estat evacuades de manera preventiva i no hi ha hagut cap ferit. Després d'apagar el foc els Bombers han començat a ventilar el local, que ha resultat afectat pel fum i en la part elèctrica. El local no podrà tornar a obrir les portes aquest dimecres, per la qual cosa els Bombers han deixat entrar la gent per agafar les seves pertinences.
Tres-cents evacuats d'un gimnàs de Montcada i Reixac per un incendi en uns condensadors elèctrics
No hi ha hagut cap ferit i els Bombers han pogut apagar el foc en vint minuts
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’octubre de 2016 a les 17:19
Et pot interessar
-
Societat Treballen en un incendi a una nau d'un polígon industrial a Vic
-
Societat Detenen a dos lladres que intentaven robar en una joiera de Sarrià disfressats de dona
-
Societat La tasca del projecte lingüístic Xerrem Junts: «Quan arribes a un país estranger, el primer és integrar-se, per això, estic aprenent català»
-
Societat Activistes pro-Palestina recorden a Barcelona els 18.000 infants morts a Gaza
-
Societat El veïnat de Gràcia treballa a contrarellotge per enllestir els guarnits dels carrers
-
Societat Objectiu «expats»: la via no convencional de l'Ateneu per fer que els nouvinguts parlin català