El Servei de Trànsit de la Generalitat (SCT) ha rectificat aquesta tarda la informació que havia difós unes hores abans, segons la qual una noia de Vic de 19 anys havia mort ahir divendres a les Masies de Voltregà en un accident de trànsit a la carretera BV-5225, que comunica Torelló amb la C-17.
La difusió d'aquest error a través d'una agència de notícies ha fet que nombrosos mitjans se'n fessin ressò durant el matí d'avui, entre ells Nació Digital. En realitat, no hi va haver ni morts ni ferits. A més, el vehicle tenia dos ocupants, i no només un, com deia Trànsit.
L'equivocació pot ser considerada com a molt greu, ja que fins i tot s'havia facilitat el nom i les inicials dels dos cognoms de la noia de 19 anys que conduïa el vehicle, i que vivia a Vic, donant-la per morta.
Una nota de rectificació de l'ACN assenyala que "segons l'SCT, un error a l'aplicatiu de gestió de les dades dels accidents ha provocat la confusió."
Veure:
Comunicat original del Servei Català de Trànsit.
Un error de Trànsit «inventa» un accident mortal a Osona
Els dos ocupants del vehicle accidentat divendres a la nit van quedar il·lesos
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de març de 2013 a les 15:01
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimecres 10 de setembre: el sol torna a ser protagonista
-
Societat 27 denúncies després, l'empresa de crestes argentines Tio Bigotes retola en català
-
Societat Un camió d’escombraries queda atrapat en un forat de la via Laietana
-
Societat «Si vius una situació difícil, atura't i truca»: Barcelona col·loca cartells al metro després de 31 suïcidis en cinc anys
-
Societat La pugna veïnal per evitar el nou museu Thyssen a Barcelona es formalitza
-
Societat Nova llei antitabac: prohibit fumar als menors i en nous espais