Un terratrèmol de magnitud 5 i amb epicentre a Alhendín, ha sacsejat la població durant la matinada d'aquest dissabte. També s'ha notat a la ciutat de Granada i en l'àrea metropolitana. Segons ha informat l'Institut Geogràfic Nacional (IGN) en la seva pàgina web, consultada per Europa Press, el terratrèmol s'ha produït exactament a les 01. 04 hores de la matinada, amb una profunditat primer de dues i després de deu quilòmetres i amb una latitud de 37.1147 graus i -3.6618 graus de longitud.
Aquest sisme s'ha produït set hores després d'un primer terratrèmol de magnitud 3,7 i intensitat IV amb epicentre en la localitat de La Zubia. No hi ha ferits, però sí danys materials en diversos edificis.
- Les imatges que han compartit els usuaris a xarxes dels efectes del terratrèmol a Granada -
- Xarxes
ARA A PORTADA
-
Societat Les propietats en mans estrangeres a Barcelona es doblen en vuit anys: així creix el fenomen per barris David Cobo
-
Societat «Els governs seran cada vegada més gestors de tragèdies» Pep Martí i Vallverdú | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
15 d’agost de 2026 a
les 12:18
Actualitzat el
15 d’agost de 2026 a les
12:19
Et pot interessar
-
Societat
Desallotgen l’assentament de migrants de les naus d’El Tarajal de Ceuta
-
Societat
Retornats al Marroc 21 migrants després d’apedregar una patrulla de militars a Ceuta
-
Societat
Mor Rosa Maria Duran als 99 anys, figura destacada de l’exili català a Mèxic
-
Societat
«Hem de replantejar l'educació més enllà de demandes concretes»
-
Societat Foment defensa la marca Seat i demana «garantir-ne» el futur comercial
-
Societat
Què sabem i què no del triple apunyalament de Sants

