GuillaGo: Així serà la targeta de comerç local de Sant Hilari

La iniciativa ja compta amb més de quaranta establiments on es podran obtenir els beneficis d'aquesta mesura

  • Aplicació de la targeta Guilla Go. -
Publicat el 30 de maig de 2025 a les 14:58

Sant Hilari Sacalm ha anunciat la creació de la targeta GuillaGo, una iniciativa que vol dinamitzar el comerç local entre els joves hilariencs d’entre 16 i 35 anys. El projecte es presentarà oficialment el pròxim dijous 5 de juny a les 20 hores a la Sala Noble del municipi. La idea ha estat promoguda per la Regidoria de Promoció Econòmica i té com a objectiu incentivar el consum als establiments del poble i reforçar el vincle dels joves amb el teixit comercial local.

Els usuaris podran descarregar-se la targeta al mòbil i acumular punts cada vegada que comprin en un establiment que formi part del projecte. Per cada euro gastat, s'obtindran deu punts, que es podran bescanviar per descomptes o regals. A més, també es podran obtenir kits de Festa Major, entrades per activitats esportives, culturals o lúdiques, i accés gratuït a la piscina municipal.

De moment, segons ha informat l'Ajuntament de Sant Hilari, la targeta GuillaGo ja té més de quaranta negocis inscrits. Així doncs, hi haurà una gran varietat de productes i establiments de tota classe on es podran aplicar els avantatges d'aquesta eina. Amb aquesta acció, l’Ajuntament vol oferir una eina atractiva i útil per al jovent, que reforci la viabilitat del comerç hilarienc i de proximitat. La targeta també fomentarà l'esperit comunitari de la vila, no només per les interaccions socials al comerç, sinó també per la participació que impliquen els premis en festes locals i establiments municipals.