La capital berguedana treballa en la 72a edició de l’exposició anual col·lectiva de pintores i pintors berguedans Memorial Jacint Codina. L’Ajuntament de Berga ha obert la convocatòria per participar en la mostra pictòrica que ha esdevingut el punt de trobada d’artistes vinculats a les arts plàstiques i que alhora permet compartir les seves obres amb el públic. L’esdeveniment està organitzat per l’Àrea de Cultura i es durà a terme de l’1 al 23 d’abril de 2023, al Convent de Sant Francesc.
Les persones que vulguin formar part de la mostra exposant les seves obres hauran de comunicar-ho a l'Àrea de Cultura. Per fer-ho, caldrà enviar un correu electrònic a l’adreça cultura@ajberga.cat o trucar al telèfon 600 463 398, indicant el nom i cognoms de l’artista i el títol del quadre. El termini per comunicar-ho finalitzarà el dijous 23 de març. El lliurament de les obres es farà al Convent de Sant Francesc el 27 de març (de 18.30 a 20.30 hores) i el 28 de març (d’11.30 a 13.30 hores). El període establert pel retorn dels quadres, un cop finalitzada l’exposició, serà el 24 d’abril (de 18.30 a 20.30 hores) i el 25 d’abril (d’11.30 a 13.30 hores).
L’organització del certamen recomana a les persones participants que les obres siguin de recent creació, en la mesura que sigui possible. Es demana que els quadres es presentin sense marc o amb marc molt lleuger i que incorporin els suports per poder ser penjats en l’espai expositiu.
El Convent de Sant Francesc acollirà l’acte d’inauguració de la mostra pictòrica el 31 de març a les 20.00 hores. L’exposició es podrà visitar els dissabtes i diumenges, de l’1 al 23 d’abril, d’11.00 a 14.00 hores i de 17.00 a 20.00 hores. La mostra serà gratuïta i només es permetrà l’accés a l’espai expositiu de la 72a exposició anual col·lectiva de pintores i pintors berguedans Memorial Jacint Codina. En canvi, l’accés a l’espai per a l’exposició de la comparseria de La Patum continuarà sent de pagament.
Berga obre el termini per presentar obres per a la 72a exposició col·lectiva de pintura Memorial Jacint Codina
La inauguració de la mostra serà el 31 de març i es podrà visitar els caps de setmana entre l'1 i el 23 d'abril
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de març de 2023 a les 11:30
Et pot interessar
-
Cultura «Morir de set vora la font», de Tomàs Arias: la vulnerabilitat davant l'amor
-
Cultura Puig-reig convida la ciutadania a escollir la cançó del Nou Ball de Nans
-
Cultura Comencen al Berguedà les gravacions d'un film que parla sobre els trastorns alimentaris en joves
-
Cultura El FeMAP clou l'edició del 2025 amb un increment d'assistents
-
Cultura Descobrir el passat industrial del Llobregat, a partir de la seva arquitectura
-
Cultura L'home amb més sort del món (Capítol 2)