[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PgqBJ1An9rc[/youtube]
Els Segadors han tornat a sonar, aquest dijous, en la primera Patum completa de Berga. Just després del so del Tabal i que uns encaputxats hagin desplegat una pancarta gegant des de l'església de Santa Eulàlia en suport a Sergi Rodríguez "Teti", els músics han començat a tocar l'himne de Catalunya.
Es tracta de la tercera vegada que passa, i sembla que ja s'està convertint en un fet habitual de la festa berguedana. Milers de patumaires han corejat l'himne, alçant el puny, així com també ho han fet algunes de les autoritats assistents al balcó de l'Ajuntament de Berga, com ara el president de l'ANC, Jordi Sánchez.
ARA A PORTADA
-
Successos El risc extrem d'incendi obliga a tancar els aparcaments i prohibir el bany a la riera de Merlès Agència Catalana de Notícies
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
-
Societat L'Hospital de Berga llança un projecte per a la rehabilitació a casa amb vídeos i exercicis guiats Redacció
-
-
Cultura El Festival TIFA torna a Borredà amb tres dies de teatre, música i tallers per a tota la família Redacció
Publicat el
26 de maig de 2016 a
les 22:30
Actualitzat el
26 de maig de 2016 a les
22:40
Et pot interessar
-
Política
Casal Panxo carrega contra el «feixisme» després que Aliança Catalana s'hagi instal·lat al seu antic local
-
Política
Ball de seus a Berga amb una venjança i una provocació d'Aliança a la CUP
-
Política
L'alcalde de Berga, Ivan Sànchez, de baixa per una afectació cardíaca
-
Política CUP i ERC pacten amb el PSC per desencallar els pressupostos de Berga
-
Política
La Patum xiula Sílvia Orriols: «Fora feixistes de la Patum»
-
Política
Sílvia Orriols confirma la regidora Judit Vinyes com a candidata d'Aliança a Berga
