Quatre associacions de jutges i tres de fiscals han anunciat la convocatòria d'una jornada de vaga pel proper 22 de maig. A més, també informen que faran aturades parcials d'una hora els dies 19 i 26 d'abril i el 3 i 10 de maig.
A través d'un comunicat, els jutges i fiscals asseguren que s'han buscat vies alternatives a la vaga però lamenten que han estat "desateses". Els motius que han portat a la convocatòria de vaga són la reclamació de reforçar la independència judicial, la modernització d'administració de la justícia i les condicions dels jutges i els fiscals.
Les associacions que signen el decret de convocatòria de vaga són l'Associació Professional de la Magistratura, l'Associació Judicial Francisco de Vitoria, Jutges per la Democràcia, el Fòrum Judicial independent, l'Associació de Fiscals, la Unió Progressista de Fiscals i l'Associació Professional i Independent de Fiscals.
Convocada una vaga de jutges i fiscals a tot l'Estat el proper 22 de maig
També faran aturades parcials d'una hora els dies 19 i 26 d'abril i el 3 i 10 de maig
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’abril de 2018 a les 17:32
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 13 i 14 de desembre
-
Societat
Un aniversari d'èxit: la campanya de la Cuina del Bolet clou amb registres de rècord
-
Societat
Bergacomercial celebra Nadal amb una desena d'activitats, dinàmiques i sortejos
-
Societat
El Projecte Prisma clou consolidant els models de bioeconomia circular a partir de la fusta
-
Societat
Berga acull una jornada informativa al voltant dels ajuts per a la retirada d'amiant
-
Societat
El Berguedà recaptarà fons per la Marató amb activitats com bingos, àpats populars i una baixada de torxes
