[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-zX_xkFsR98[/youtube]
La invasió zombi que va omplir d'infectats, aquest dissabte, els carrers de Berga en el marc del Terrorfest no va deixar indiferents alguns dels seus participants. Per voler plasmar aquest moment, un dels supervivents va decidir gravar un vídeo casolà de gairebé 12 minuts amb alguns dels millors moments i reflexions durant el joc. Ell va sobreviure, explica al final, tot i que no van tenir la mateixa sort els seus pares i germà.
La invasió zombi de Berga, des dels ulls d'un supervivent
Un participant del joc va gravar les sensacions d'abans de començar i de després
ARA A PORTADA
Publicat el
26 d’octubre de 2015 a
les 16:20
Et pot interessar
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
-
Societat
Els opositors a la central de la Baells en reclamen al Parlament la suspensió cautelar
-
Societat
La Nou i Vilada voten dissabte si volen la central reversible de la Baells: «Acatarem el resultat que surti»
