La jove gironellenca de 27 anys Sílvia Prat Bernades ha mort aquest aquest dimecres a la tarda, després de tenir un accident amb un tramvia a Colònia (Alemanya), ciutat on temporalment vivia. Segons Rundschau, l'accident es va produir a la línia 16, a l'altura de Tacitusstraße, on la jove, intentant creuar les vies, va ser atrapada pel comboi.
Tal com afirmen, Prat, que anava amb bicicleta, va morir al moment, i actualment hi ha una investigació oberta per esclarir el cas.
Pel que fa a la família, segons ha pogut confirmar NacióBerguedà a través de fonts oficials, s'ha desplaçat fins a Alemanya, mentre que el Govern català ha començat a realitzar els primers tràmits per donar suport i realitzar les gestions habituals. El dia i hora de l'enterrament encara està per conèixer.
Prat, periodista i publicista, feia uns anys que residia a Alemanya, tot i que tenia un fort vincle amb Gironella, i es considerava amant de la Patum i el Berguedà. Va estudiar a l'institut Pere Fondevila de Gironella, i més tard a la Universitat de Barcelona.
Mor una jove gironellenca a Alemanya en un accident amb un tramvia
La jove de 27 anys vivia a la ciutat germànica de Colònia
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de setembre de 2016 a les 09:02
Et pot interessar
-
Societat Així pots gaudir d'una Patum segura: consells de protecció i com actuar en cas d'accidents
-
Societat Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 13, 14 i 15 de juny
-
Societat Passacarrers de la Patum 2025: mapes amb els recorreguts i horaris
-
Societat Els ecologistes berguedans mostren el seu rebuig al nou decret de renovables del Govern
-
Societat Així és Cuinaigua, les jornades gastronòmiques que parlen de l'aigua i la cuina de muntanya
-
Societat Vaga de neteja d'edificis públics durant la Patum