[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=F9QmrTkdeCw[/youtube]
El berguedà Carles Cortina ha analitzat, com a secretari de l'Associació Catalana de Protocol i Relacions Públiques (ACPRI), la vestimenta, els gestos i el protocol de de la presa de possessió d'Ana Pastor com a nova presidenta del Congrés dels Diputats, així com el jurament dels diferents diputats com a càrrecs electes en aquest parlament.
Ho ha fet al programa Divendres de TV3, posant en valor i criticant aquells fets que, dins del protocol, no són tan convenients, i apel·lant a la seriositat dels ciutadans en un acte que, segons ha dit, hauria de ser una cerimònia de celebració pel seu caràcter democràtic. Al final de la seva intervenció, Cortina també ha analitzat el discurs de l'esposa de Donald Trump, Melania Knauss, i les similituds amb el de Michele Obama.
L'última vegada que Cortina va ser convidat al programa que dirigeix Helena Garcia Melero, aquesta li va realitzar una desafortunada pregunta sobre el color de la seva corbata. La resposta de Cortina va ser que estava de dol, un fet que va provocar que el periodista Tian Riba no pogués para de riure, fins al punt de plorar, i això va fer que l'escena sortís a l'APM.
*La intervenció de Cortina es pot veure des del minut 37:30
VÃDEO El berguedà Carles Cortina analitza la presa de possessió d'Ana Pastor
El secretari de l'Associació Catalana de Protocol repassa vestimenta, gestos i reglament del Congrés dels Diputats
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de juliol de 2016 a les 07:38
Et pot interessar
-
Societat Més visites, menys espera i nous serveis: així ha canviat l'atenció en ginecologia a Berga
-
Societat Aquest és el poble del Berguedà escollit com un dels 20 millors del món per visitar durant el 2025
-
Societat Olvan s'ha proposat millorar la connexió de Cal Rosal amb la Via Verda del Llobregat
-
Societat El Berguedà disposa de quatre oficines empresarials de transició energètica acreditades
-
Societat Entra en funcionament la nova variant de Sagàs
-
Societat Berga impulsa una campanya per reivindicar la piscina com un espai de convivència