Vuit ajuntaments del Baix Berguedà potenciaran l'esport en aquesta zona de la comarca, a través d'un nou projecte impulsat pel Consell Comarcal del Berguedà i la Diputació de Barcelona, que integrarà la figura compartida d'un tècnic d'esports. Així ho han anunciat aquest dimecres a la tarda el diputat d'Esports de la Diputació, Josep Salom; el president del Consell Comarcal, David Font, i l'encarregat de l'àrea d'Esports, Abel García, després d'una trobada amb els municipis d'Avià, Capolat, Casserres, Gironella, Montclar, Montmajor, Olvan i Puig-reig.
En aquesta reunió, la Diputació ha aportat un estudi sobre la dinamització esportiva dels municipis del Baix Berguedà, un treball que destaca la necessitat de portar a terme tota una sèrie d'actuacions, per tal d'acomplir uns objectius estratègics esportius. En aquest punt, el rol del tècnic d'esports és important, ja que realitzaria la tasca de coordinar els esdeveniments esportius, supervisar i activar l'oferta d'activitats físico-esportives o monitoritzar les activitats que es realitzen en els municipis, entre d'altres.
Durant els propers mesos, doncs, es portaran a terme tots els passos perquè es pugui realitzar el procés de contractació per part del Consell d'aquesta figura, que aniria cofinançada entre els ajuntaments i la pròpia Diputació de Barcelona. Un tècnic, ha destacat el Consell Comarcal, que realitzarà una tasca molt positiva pels municipis i el Berguedà en general, ja que suposarà un pas més en la voluntat de construir una política comarcal esportiva consensuada i compartida, que ajudarà a coordinar i vertebrar la feina feta pel Consell Comarcal, el Consell Esportiu, els ajuntaments, els clubs i les entitats.
Vuit ajuntaments del Baix Berguedà potenciaran l'esport a través d'un projecte mancomunat
Societat
El Consell Comarcal contractarà la figura d'un tècnic esportiu que coordinarà i activarà l'oferta esportiva a Avià, Capolat, Casserres, Gironella, Montclar, Montmajor, Olvan i Puig-reig
ARA A PORTADA
-
Successos El risc extrem d'incendi obliga a tancar els aparcaments i prohibir el bany a la riera de Merlès Agència Catalana de Notícies
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
-
Societat L'Hospital de Berga llança un projecte per a la rehabilitació a casa amb vídeos i exercicis guiats Redacció
-
-
Cultura El Festival TIFA torna a Borredà amb tres dies de teatre, música i tallers per a tota la família Redacció
Publicat el
13 de juliol de 2017 a
les 10:17
Actualitzat el
13 de juliol de 2017 a les
10:30
Et pot interessar
-
Societat
L’Hospital de Berga tindrà l'única ressonància magnètica pública de la comarca
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
-
Societat
Els opositors a la central de la Baells en reclamen al Parlament la suspensió cautelar
