La Generalitat no té constància de cap català afectat, desaparegut o sense casa pels terratrèmols d'aquesta matinada a Veneçuela, segons han explicat fonts del Departament d'Unió Europea i Acció Exterior. La Delegació del Govern a Bogotà ha estat contactant amb la comunitat catalana al país sud-americà al llarg del dia.
Per la seva banda, el govern espanyol ha explicat que encara no ha aconseguit contactar amb els 68 espanyols que viuen al país.

