La Fiscalia demana sis anys i mig de presó per a un acusat d'haver apallissat una dona embarassada de sis setmanes i provocar que avortés. Els fets van passar la matinada del 25 de juny de 2018 a la sortida d'una discoteca de Lleida, a la LL-11.
Segons el ministeri públic, l'acusat, R. A. E. M., de 35 anys i nascut a la República Dominicana, es va dirigir cap a la dona amb una actitud "dominadora" i "de menyspreu absolut" recriminant-li alguna cosa i la va llençar amb força contra un cotxe aparcat, la va agafar pels cabells i la va colpejar a l'abdomen. La víctima pateix des de llavors un trastorn depressiu. El judici se celebrarà a l'Audiència de Lleida el 25 de març.
Segons la fiscalia, acusat i víctima havien anat amb un grup de gent a la discoteca i l'acusat sabia que estava embarassada i que podia perdre el fill, com finalment va passar el 19 de juliol de 2018 a conseqüència de l'agressió i de l'estrès causat per por a perdre el fetus.
El ministeri públic sol·licita que s'imposin a l'home quatre anys i mig de presó per un delicte d'avortament i dos anys de presó per un delicte de lesions, amb l'agreujant de gènere. També demana que se li prohibeixi acostar-se o comunicar-se amb la dona durant quinze anys i que la indemnitzi amb 43.160 euros per les lesions patides, la pèrdua del fetus i el trastorn depressiu. L'home, té antecedents per tràfic de drogues.
Demanen sis anys i mig de presó per a l'acusat d'apallissar una dona embarassada i causar que avortés
La víctima pateix un trastorn depressiu arran de l'agressió i el judici es farà el 25 de març a l'Audiència
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 03 de març de 2020 a les 16:01
Actualitzat el 03 de març de 2020 a les 16:03
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot