La discoteca River de Lleida tancarà les seves portes després de 20 anys de funcionament al xalet modernista dels Camps Elisis. El motiu d'aquest tancament es deu a la finalització de la concessió de l'immoble, que és propietat de la Paeria, el proper 10 de novembre. L'equip de govern de la Paeria té previst obrir un concurs en les properes setmanes per a una nova licitació de l'edifici. En aquest sentit, fonts del consistori apunten que els nous usos serien el de bar i restaurant.
La finalització del contracte l'ha aprofitat la Crida per Lleida per demanar un procés participatiu amb l'objectiu de debatre els nous usos que ha de tenir l'edifici.
Tanca la discoteca «River» de Lleida després de 20 anys
La concessió municipal acaba el proper 10 de novembre | La Paeria té previst obrir un nou concurs per fer servir el xalet modernista dels Camps Elisis com a bar i restaurant
ARA A PORTADA
-
Detingut per atracar un supermercat de Lleida el perillós assassí que va sortir de la presó Redacció
-
Vigilància senzilla per a l'assassí no rehabilitat que surt de la presó de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
L'edifici de consultes externes de l'Arnau guanya el Premi Catalunya Construcció Àlvar Llobet i Sotelo
-
Un sanedrí d'economistes encén els llums d'alarma contra les apostes empobridores de Catalunya Ferran Casas i Manresa
-
Milers de docents es tornen a manifestar a Lleida en la quarta jornada de vaga Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
03 de novembre de 2016 a
les 16:28
Actualitzat el
03 de novembre de 2016 a les
16:45
Et pot interessar
-
Societat
Els docents aixequen el tall del túnel del Cadí després de dues hores
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Ponent: 16 i 17 de maig
-
Societat
El consum d'alcohol és l'addició que més es tracta a Lleida
-
Societat
Els docents tallen l'N-240 a Lleida en una nova jornada de vaga
-
Societat
La demarcació de Lleida lidera el repunt de preus amb una variació interanual a l’abril del 3,7%
-
Societat
Govern, Diputació i ajuntaments invertiran 18,4 milions en tres eixos viaris de les Garrigues Altes
