Súria ha commemorat el Dia Mundial de la Poesia amb una passejada poètica pel passeig del Riu que ha reunit diversos participants en una activitat cultural oberta i participativa.
Lectura de poemes a l'aire lliure
La iniciativa, organitzada per la Biblioteca Pública amb el suport de l'Ajuntament de Súria i la Diputació de Barcelona, ha comptat amb la implicació del Grup de Taller de Lectura de l'Esplai i altres persones interessades en la literatura.
Durant el recorregut, els participants han compartit la lectura de textos de diversos autors reconeguts, en una proposta que ha combinat natura i cultura en un mateix espai.
Autors destacats i participació
Entre els poemes recitats hi havia obres de Blai Bonet, Salvador Perarnau, Joan Alcover, Josep Carner, Clementina Arderiu, Josep Vallverdú, Joan Fuster, Mercè Rodoreda, Pere Rovira, Jane Austen i Cecilia Meireles, entre d'altres.
L'activitat ha posat en valor la poesia com a eina d'expressió i cohesió cultural, tot fomentant la participació ciutadana en la celebració d'aquesta jornada dedicada a la literatura.
