L'Ajuntament de Manresa ha informat que, amb motiu dels Jardins de Llum, es prohibirà l'estacionament i es tallarà el trànsit en diversos carrers del Centre Històric aquest dissabte 14 de febrer i diumenge 15 de febrer.
Restriccions a la tarda - nit
Els talls s'aplicaran de les 7 de la tarda a 2/4 de 12 de la nit dissabte, mentre que diumenge finalitzaran a les 9. Els carrers afectats són Infants (entre plaça Infants i carrer Carme), Joc de la Pilota, Dama, Llussà, Sant Andreu, Sobrerroca, passatge Amics, carrer i plaça del Carme, Cap del Rec, plaça Major, Sant Miquel, Baixada del Carme, Baixada del Pòpul i Baixada de la Seu.
Durant aquest horari, els veïns i usuaris de guals d'aquests carrers no podran accedir-hi amb vehicle mentre es desenvolupi el festival.
