El proper divendres, 9 de juliol, una Unitat Mòbil de l’Inspecció Tècnica de Vehicles efectuarà les revisions ITV als vehicles agrícoles (tractors i remolcs) i ciclomotors. Les revisions es faran davant de la Cambra Agrària (Avinguda Osona, 18), de les 9 del matí a les 2 del migdia.
Per tal de poder fer la revisió, els usuaris d’aquest tipus de vehicles han de reservar hora prèviament per tal de complir amb la màxima comoditat aquesta obligació legal. Per fer la reserva prèvia d’hora cal trucar al telèfon 902 31 32 31 o fer-ho a través de la web www.rvsa-itv.com.
Segons la normativa vigent (article 6è del Reial Decret 2042/94, de 14 d’octubre, BOE núm. 275), la revisió ITV és obligatòria per als vehicles agrícoles (tractors i remolcs). La inspecció tècnica periòdica es fa d’acord a la següent freqüència: fins a 8 anys, exempt; de 8 a 16 anys, biennal; i més de 16 anys, anual. L’Ordre de la Generalitat IUE/563/2008 de 29 de desembre de 2008, estableix l’obligatorietat de la Inspecció Tècnica periòdica per als ciclomotors de dues rodes.
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de juliol de 2010 a les 09:24
Et pot interessar
-
Societat Torelló inicia tasques de desbrossament i neteja de residus al tram urbà del riu Ges
-
Societat Puja l'atur a Osona i el Lluçanès durant el juliol
-
Societat Originals, al pebre negre i, ara, amb gust de sajolida: les patates de Sant Tomàs amplien la gamma de productes
-
Societat Festa Major d'Olost 2025: programació d'actes i activitats
-
Societat Identitat, tradició i cultura popular: Manlleu escalfa motors per la Festa Major 2025
-
Societat Roda de Ter instal·larà més càmeres de videovigilància