Un veí de Balenyà va trobar un cos a prop de la llera d'una riera al bosc de l'Ylla. Després d'alertar als Mossos d'Esquadra, cinc patrulles es van desplaçar al lloc dels fets per investigar de qui es tractava el cos. El cos no presentava indicis de criminalitat.
Aquest divendres se li practica l'autòpsia per determinar el temps que feia que va morir. Tot i això, aquesta dada no és suficient per determinar de qui es tracta, ja que el cos està en avançat estat de descomposició. I el procés, tal com apunten els agents, és llarg. Per tant, podria tardar, almenys, més d'una setmana.
Les darreres desaparicions amb denúncia que hi va haver a Osona van ser la de Pietat Roure (de 82 anys i amb Alzheimer) que va marxar d'una residència a Tona el passat octubre; i la d'Antoni Estrada de Taradell, que va desaparèixer a finals de desembre. Les informacions dels Mossos permetran determinar si es tracta o no d'aquestes dues persones.
Els Mossos investiguen la identitat del cadàver trobat a Balenyà
Societat
Els agents apunten que el procés d'identificació va per llarg perquè el cos està en avançat estat de descomposició
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de gener de 2018 a
les 08:01
Et pot interessar
-
Societat
Crit d'emergència pel mas d'en Serrallonga: «Ens hem ficat en un merder impressionant»
-
Societat
La dona més vella de Catalunya fa 112 anys: «Quan jo era petita, només hi havia un cotxe a Olot»
-
Societat
10 atractius turístics d'Osona que has de visitar aquest estiu
-
Societat
«Resignació i seguretat» amb el nou bus de Renfe a l'R3
-
Societat
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Primera victòria com a professional del ciclista tonenc Adrià Pericas
