La CUP Manlleu, sense representació al consistori, ha engegat una campanya de recollida de firmes entre els ciutadans de la població per tal de demanar que les entitats tinguin una participació més activa als plens de l’Ajuntament. En concret, es demana que puguin intervenir en aquells temes en els quals hi estiguin implicades, que puguin presentar i debatre mocions, i que puguin participar al torn de preguntes.
En l’actual reglament dels plens no es contempla que la ciutadania pugui participar activament a les sessions. La CUP ha decidit iniciar la recollida de signatures després de comprovar que la iniciativa no tenia massa suport entre els partits del consistori, tant els de l’equip de govern com els de l’oposició, afirma la formació en un comunicat.
“Seguim pensant i insistint que la participació ha d'anar molt més enllà de votar un cop cada quatre anys i que cal una implicació en el dia a dia de la política del poble. Apostem per apropar l'acció política a les persones, ja que massa sovint es viu l'activitat política com una cosa allunyada i inaccessible”, diu la CUP a la nota.
La CUP Manlleu reclama la participació de les entitats als plens
La formació inicia una recollida de signatures.
ARA A PORTADA
-
Prats de Lluçanès recupera el Cafè Teatre Orient després de més de 20 anys tancat al públic Irene Giménez Vinyet
-
Una nova marca algutina els 13 recursos socials i sanitaris d'Osona per millorar l'atenció dels malalts Redacció
-
Un viatge cinematogràfic, cultural i gastronòmic amb el Festival Nits de Cinema Oriental de Vic Irene Giménez Vinyet
-
-
Publicat el 16 de gener de 2013 a les 17:37
Et pot interessar
-
Societat Fotos | El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic inaugura la 22a edició amb un viatge a Hong Kong
-
Societat Restablerta la circulació a l'R3 entre Centelles i Vic després del xoc entre un tren i un camió
-
Societat Sant Miquel de Balenyà preveu construir un pas a nivell amb barreres al punt on s'ha accidentat el camió
-
Societat Incendi en una indústria tèxtil de Santa Eugènia de Berga
-
Societat Arrenca la 22a edició del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic
-
Societat Xoc d'un tren amb un camió a Balenyà: l'R3, tallada