La botiga d'Akí de Vic es convertirà en un Leroy Merlin. Tal com explica la darrera companyia, les obres de rehabilitació començaran aquesta tardor, a partir del 7 de setembre, i la instal·lació estarà llesta abans d'acabar l'any.
A principis del 2018 es va anunciar la fusió de les dues cadenes de bricolatge. A partir d'aquí es va començar a reconvertir els centre d'Akí en establiments Leroy Merlin.
En el cas de Vic, serà en format "Compact", que respon a la situació de l'establiment i la seva mida: entre 2.000 i 4.000 metres quadrats i situada en un polígon comercial. Akí va obrir la botiga a Vic el 2008 al sector industrial Mas d'en Prat de Vical costat del Decathlon.
L'Akí de Vic es convertirà en un Leroy Merlin
L'empresa farà obres de rehabilitació aquesta tardor i s'inaugurarà abans d'acabar l'any
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’agost de 2019 a les 15:55
Et pot interessar
-
Societat La fiscalia tindrà una seu permanent als jutjats de Vic
-
Societat Un projecte europeu liderat per la UVic-UCC convida els infants a reflexionar sobre literatura i desigualtats
-
Societat L'Ajuntament de Vic lliura la medalla d'or de la ciutat al doctor Antoni Bayés de Luna
-
Societat Llum verda a la variant de Sant Miquel de Balenyà per treure trànsit del nucli urbà
-
Societat Vic apropa l'art i l'artesania a la ciutadania
-
Societat L'Hospital Universitari de Vic tindrà una unitat pròpia d'assajos clínics