L’onada de fred ha afectat les canonades de l’institut de Tona, que han quedat glaçades. A causa de l’incident, la direcció ha decidit suspendre les classes aquest dilluns, ja que la calefacció no funciona. En principi, es preveuen reprendre les classes aquest dimarts, segons han informat fonts del centre.
A hores d’ara, a l’institut hi ha tot l’equip directiu i el personal no docent. Els professors han estat informats de la situació a primera hora del matí. Alguns han optat per quedar-se i altres han tornat a casa.
L'institut de Tona es queda sense calefacció i suspèn les classes
Societat
Les canonades han quedat glaçades a causa del fred.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Mercat de Música Viva de Vic, on la cultura es dona de la mà amb la reivindicació Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic omple de ritme i bon ambient la capital d'Osona Oriol Clavera
-
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 18, 19 i 20 de setembre Irene Giménez Vinyet
-
Política El Govern vol potenciar les aules d'acollida intensiva per afavorir la integració de l'alumnat nouvingut ACN
Publicat el
06 de febrer de 2012 a
les 10:16
Et pot interessar
-
Societat
El Mercat de Música Viva de Vic reuneix 1.300 professionals acreditats
-
Societat
L'Ajuntament de Roda de Ter reclama «actuacions concretes» per resoldre la problemàtica del trànsit
-
Societat
Troben el cos sense vida d'Andreu Chinchilla, veí de Viladrau molt conegut al poble
-
Societat
El concert inaugural de la 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic reflexiona sobre la música en directe
-
Societat
La iaia Angeleta, ingressada a l'Hospital de Vic: «No tot són flors i violes als 95 anys»
-
Societat
La inscripció «UE Vic» de la graderia de l'estadi Hipòlit Planàs no es restituirà (de moment)
