Just a les quatre de la tarda d'ahir dilluns, un agent de la Guàrdia urbana de Vic va anar a avisar a un domicili del carrer de Carrasco i Formiguera que s’havia rebut una trucada telefònica manifestant que produïa molèsties per sorolls als veïns, i que no se l’havia pogut localitzar amb anterioritat.
La sorpresa va ser que un cop identificat es va comprovar que el ciutadà sorollós tenia pendent una ordre de recerca i detenció per un Jutjat de Vic per conducció sota els efectes de begudes alcohòliques, motiu per el qual es va procedir a la detenció de E. L. H., de 27 anys d’edat.
Molesta als veïns fent soroll i el troben en busca i captura
Societat
Detingut per la Guàrdia Urbana de Vic
ARA A PORTADA
-
Societat «Mantenir-se connectat a la comunitat també és salut, no tot són pastilles» Irene Giménez Vinyet
-
Societat L'ACA vol enderrocar 19 cases de l'antic poble de Sant Romà de Sau on viuen una trentena de persones ACN
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Societat El Centre BETA s'incorpora a la xarxa de centres de recerca d'excel·lència de Catalunya Irene Giménez i Vinyet
-
Societat Vic instal·larà pantalles a les entrades de la ciutat per informar de les places d'aparcament disponibles Irene Giménez Vinyet
Publicat el
20 d’agost de 2013 a
les 12:08
Et pot interessar
-
Societat
Desnonen una família amb infants dels pisos del carrer Òmnium Cultural de Vic
-
Societat
Els Bombers extingeixen un incendi forestal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat
La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic tanca amb 170.000 assistents
-
Societat
La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic omple de ritme i bon ambient la capital d'Osona
-
Societat
El Mercat de Música Viva de Vic, on la cultura es dona de la mà amb la reivindicació
-
Societat
El Mercat de Música Viva de Vic reuneix 1.300 professionals acreditats
