El col·legi residència Pive de Tona tanca després de 62 anys. En una carta, que el centre va enviar aquest divendres, s'hi explica que s'han explorat totes les sortides "per salvar l'escola", però finalment les circumstàncies econòmiques agreujades per la situació de pandèmia els obliguen a tancar.
També apunten que "el descens de la natalitat" i "la pressió de l'escola concertada i pública" han suposat "un descens continuat d'alumnes" que ha provocat importants pèrdues econòmiques en els darrers dos anys. Això s'ha vist agreujat pel coronavirus: "Les repercussions socials i econòmiques que ha comportat per a moltes famílies la Covid-19" també han provocat "una reducció en la previsió d'alumnes per al proper curs".
[noticia]63534[/noticia]
Al document, també afegeixen que han parlat amb l'Associació d'Escoles Privades Independents de Catalunya, de la qual formen part, per tal que puguin acollir els seus fills el proper curs. També han conversat amb la delegació de la Catalunya Central perquè puguin inscriure els seus fills a altres centres tot i trobar-se fora de termini.
"Malgrat els esforços ingents que hi hem esmerçat i malgrat la il·lusió i voluntarisme de la propietat, la direcció i el professorat, hem d'assumir el fet que no podrem obrir el col·legi el proper curs", remarquen a la carta.
[noticiadiari]2/204428[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/204426[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/204351[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/203378[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/203662[/noticiadiari]
Tanca el col·legi Pive de Tona
El centre al·lega, en una carta, circumstàncies econòmiques que s'han agreujat per la Covid-19
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de juny de 2020 a les 06:45
Et pot interessar
-
Societat Una influenciadora visita Osona i el Lluçanès per difondre l'oferta turística i gastronòmica del territori
-
Societat Els Mossos denuncien una dona per simular una agressió sexual a Sant Miquel de Balenyà
-
Societat Alerta per pluges intenses a Osona i el Lluçanès
-
Societat Manlleu acollirà les 12 hores de glosa dels Països Catalans
-
Societat Pau Vinyals, actor de l'homenatge de l'Atlàntida de Vic a Verdaguer: «És contemporani perquè l'estem recitant ara»
-
Societat Intensifiquen les accions de control de la població de conills a Osona