Accident mortal al Metro

Publicat el 24 de juny de 2011 a les 09:47
L'andana en direcció a Fondo de l'estació d'Universitat, a la línia1, on un home ha mort en xocar accidentalment contra un comboi. Foto: Rafa Garrido

Un passatger de la línia 1 de metro ha mort en patir un accident aquest matí cap a les 7:35 hores a l'estació d'Universitat en precipitar-se contra un tren, que arrencava després de fer la parada a l'estació. Segons les informacions facilitades per TMB, el passatger ha entrat corrent a l'andana de l'estació, direcció Fondo, quan el tren ja havia tancat les portes, ha ensopegat i per l'empenta que duia ha relliscat, de tal manera que ha acabat topant contra el tren ja en moviment i caient entre el mateix comboi i l'andana. L'accident ha provocat la seva mort.

Com a conseqüència de l'accident, la línia 1 de metro ha estat aturada des de les 7:36 a les 7:42 hores, moment en que s'ha establert servei parcial, entre Hospital de Bellvitge i Espanya, d'una banda, i entre Marina i Fondo, de l'altra. A les 8:09 hores d'aquest divendres s'ha normalitzat el servei a tota la línia.