Prop d'un centenar de docents participen en una pedalada reivindicativa a l'AP-7. Els manifestants formen part de la columna de Vallès Oriental que ha sortit de Sant Celoni cap a les 7 hores i s'ha desplaçat fins a la capital de la comarca passant per Llinars i Cardedeu. El col·lectiu ha aplegat participants d'aquests municipis fins a l'estació de Rodalies de Granollers Centre, on tots junts s'han dirigit cap a l'autopista. La marxa té previst seguir en direcció Barcelona per la C-33 i està provocant restriccions de mobilitat amb talls de trànsit. La protesta arriba després del rebuig al preacord que divendres passat van signar els sindicats majoritaris i el Departament d'Educació.
- Docents amb bicicletes concentrats a Granollers -
- Albert Segura / ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de juny de 2026 a
les 09:54
Et pot interessar
-
Societat
Els nous sistemes obligatoris als cotxes el 2026: què són els ADAS i com afectaran els conductors
-
Societat
Els ateneus aposten per una programació «catalanitzada» per enfortir el compromís amb la llengua
-
Societat
El sector de la pirotècnia factura més de 17 milions durant la campanya de Sant Joan
-
Societat
Un conductor d'Alsa canvia de seient un passatger perquè el seu portàtil «emetia radiacions»
-
Societat
Investiguen una llar d'infants del Masnou per negligència en la mort d'un nadó
-
Societat
Un ferit en el tiroteig d'un pis al barri del Born durant la revetlla de Sant Joan
