04
d'octubre
de
2023
Actualitzat:
27
de novembre,
13:26h
Llengua catalana és l’especialitat on han quedat més llocs sense cobrir a secundària a les oposicions de docent. Han estat un total de 105 vacants buides de les 657 places ofertes per a aquesta especialitat. Només el 67,15% dels 822 aspirants que s’havien presentat han aprovat.
Matemàtiques i tecnologia han viscut una situació similar. Matemàtiques ha estat la segona amb més places disponibles. Dels 1.018 avaluats només 683 han aprovat l’examen, deixant un total de 96 places buides de les 779 vacants. De la mateixa manera, a l’especialitat de Tecnologia han quedat 91 llocs malgrat que el nombre d’aspirants (675) superés les 636 places ofertes. La mitjana d’aspirants aprovats a secundària és del 65,69%.
Altres especialitats on també han quedat més llocs sense cobrir han estat sistemes i aplicacions informàtiques (47), processos comercials (40) i processos de gestió administrativa (36). El nombre de candidats era notablement menor al de places ofertes en tots aquests casos.
2/260364
Pel que fa a la primària, l’especialitat d’anglès és la que ha tingut més places buides (38). Dels 844 avaluats, només 576 han aprovat, és a dir, el 68,25%. A pedagogia terapèutica també han quedat 30 places vacants de les 683 disponibles.
Matemàtiques i tecnologia han viscut una situació similar. Matemàtiques ha estat la segona amb més places disponibles. Dels 1.018 avaluats només 683 han aprovat l’examen, deixant un total de 96 places buides de les 779 vacants. De la mateixa manera, a l’especialitat de Tecnologia han quedat 91 llocs malgrat que el nombre d’aspirants (675) superés les 636 places ofertes. La mitjana d’aspirants aprovats a secundària és del 65,69%.
Altres especialitats on també han quedat més llocs sense cobrir han estat sistemes i aplicacions informàtiques (47), processos comercials (40) i processos de gestió administrativa (36). El nombre de candidats era notablement menor al de places ofertes en tots aquests casos.
2/260364
Pel que fa a la primària, l’especialitat d’anglès és la que ha tingut més places buides (38). Dels 844 avaluats, només 576 han aprovat, és a dir, el 68,25%. A pedagogia terapèutica també han quedat 30 places vacants de les 683 disponibles.