L’outlet de la Fundació CIPO recull més de 10.000 euros

Els recursos es destinen a un projecte de l’entitat a Castellar

Una edició anterior de la iniciativa
Una edició anterior de la iniciativa | Fundació CIPO
A.H.
26 d'octubre del 2021
La 12a edició de l’outlet de la Fundació CIPO, que des del passat divendres i fins diumenge es va organitzar al mercat de Sant Joan, en la recuperació d’una activitat afectada per la Covid-19, ha recollit més de 10.000 euros en aquests dies. Es tracta d’un rècord de vendes en aquesta iniciativa.

El president de l’entitat, Joan Madaula, ha subratllat “l’èxit” de la represa d’aquesta proposta, malgrat, tal com ha recalcat, “teníem menys gènere que altres anys”, al voltant d’unes 3.000 peces. Per això, ha destacat que es tracta d’un “rècord” en proporció amb d’altres certàmens.

En total, en aquests tres dies s’ha donat sortida a 1.637 peces de 14 marques diferents, a més, s’han venut un 54,6% del material rebut. Madaula ha posat l’accent, més enllà de la tornada de l’outlet, en “el retrobament de la gent. Amb algunes persones feia dos anys que no ens veiem”.

Una cita que ha estat possible, entre d’altres, amb la feina de la vintena de voluntaris, ha recordat el president de la Fundació CIPO, que han classificat, ordenat i etiquetat la roba, a més del muntatge i desmuntatge. “Si la situació sanitària no canvia”, la propera edició serà més aviat, a la primavera de 2022.